تبلیغات
[-Text2-]
نویسنده : amin
تاریخ : یکشنبه 27 بهمن 1392
نظرات 0

 

خبرگزاری شبستان:دختر صدام حسین این روزها به استان الانبار عراق بازگشته است. او درحالیکه حمایت عربستان، امارات و قطر از گروه تروریستی داعش را ستود، تاکید کرد که اولین زن مجاهدی است که در الانبار حضور خواهد داشت.

 

کد خبر : ۳۴۳۷۵۸ ۱۰ : ۳۴  - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷ سرويس : دیگر رسانه ها

ا دختر صدام به داعش پیوست/تصویر ا

خبرگزاری شبستان:دختر صدام حسین این روزها به استان الانبار عراق بازگشته است. او درحالیکه حمایت عربستان، امارات و قطر از گروه تروریستی داعش را ستود، تاکید کرد که اولین زن مجاهدی است که در الانبار حضور خواهد داشت.

 

به گزارش سرویس دیگر رسانه های خبرگزاری شبستان و به نقل از افکارنیوز در ادامه به نقل از النخیل نوشت: رغد، دختر صدام حسین در یک بیانیه مطبوعاتی به عنوان سخنگوی حزب منحل شده بعث عراق گفته است که در خلال یکی از سفرهای خود موفق شده است با برادران سعودی دیدار کند و در جریان این دیدار با سعودی‌ها توافق شده تا آنها حملات شدید ارتش عراق علیه حزب بعث و گروه داعش را دفع کنند.
او افزوده است: بعد از سفر به عربستان سعودی، قطر و امارات، به مراکش و تونس خواهم رفت تا زنان مجاهدی را جذب خود کنم که این زنان می‌توانند از مردان مجاهد با تمام توان حمایت کنند!

وی که مدعی است به شیوخ، شاهان و شاهزادگان خلیج فارس قول داده است تا اولین زن مجاهد الانبار باشد تاکید کرده است: علیرغم هشدارهای پزشکان که این فعالیت‌ها می‌تواند سلامتی مرا در خطر بیندازد، من حاضرم همه چیز خود را بدهم تا حکومت ما برای بار دوم مستقر شود.

تعداد بازدید از این مطلب: 45
موضوعات مرتبط: اخبار ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

کد امنیتی رفرش

بِسْمِ اللَّـهِ الرَّ‌حْمَـٰنِ الرَّ‌حِيمِ . وَيَقُولُ الَّذِينَ كَفَرُ‌وا لَسْتَ مُرْ‌سَلًا ۚ قُلْ كَفَىٰ بِاللَّـهِ شَهِيدًا بَيْنِي وَبَيْنَكُمْ وَمَنْ عِندَهُ عِلْمُ الْكِتَابِ . و كسانى كه كافر شدند مى‌گويند: «تو فرستاده نيستى.» بگو: «كافى است خدا و آن كس كه نزد او علم كتاب است، ميان من و شما گواه باشد.»

ذکر روزهای هفته

عضو شوید



فراموشی رمز عبور؟

آمار مطالب

کل مطالب : 93
کل نظرات : 5

آمار کاربران

افراد آنلاین : 2
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 160
باردید دیروز : 158
بازدید هفته : 505
بازدید ماه : 1,167
بازدید سال : 4,688
بازدید کلی : 17,703
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود