تبلیغات
[-Text2-]
نویسنده : amin
تاریخ : یکشنبه 11 اسفند 1392
نظرات 0

 مدرس برنامه درس های از قرآن بر لزوم توجه به امر ازدواج و گسترش فرهنگ ازدواج آسان تاکید کرد و افزود: دخترها و پسرها  باید به صورت منطقی و براساس مفاهیم و اصول اسلامی و منطقی معیارهای خود را برای انتخاب همسر مورد تاکید قرار دهند.

 قرائتی با تاکید بر لزوم عجله کردن در زمینه امر ازدواج افزود: متاسفانه در حال حاضر نوعی بدعت و معیار غلط در ازدواج مطرح می شود.

 وی با تاکید بر اینکه  دختر و پسرها نباید در ازدواج سخت گیری کنند و ظواهر و تحصیلات را معیار انتخاب همسر قرار دهند افزود: برای جلوگیری از اشاعه منکر باید، ازدواج در جامعه ترویج پیدا کند.

 مدرس برنامه درس های از قرآن با بیان اینکه باید معیارها و ملاک های غلط و سلایقه ای در زمینه ازدواج باید از بین برود افزود: باید برای باز کردذن قفل های ازدواج تلاش شود.

 حجت الاسلام قرائتی با توصیه به  دخترها نسبت به عدم سخت گیری در انتخاب همسر، لزوم توجه و گام برداشتن در مسیر رهنمودهای اسلام،ريا، اهل بیت و قران در  همه مراحل زندگی بخصوص  مقوله ازدواج رامورد تاکید قرار داد و گفت: نباید به مقوله های همانند اختلاف سنی،، طبقه زندگی، میزان تحصیلات و پول و ثروت در ازدواج اهمیت داد بلکه باید به ایمان و تعهد همسر آینده اهمیت داده شود.

 وی با تاکید بر اینکه فکرهای طرفین ازدواج باید به هم بخورد افزود: نباید خانواده ها در زمینه ازدواج  به طرفین ازدواج گیر بدهند.

 وی با بیان اینکه اکثر مراجع دارای فاصله تحصیلی زیاد با همسرانشان هستند افزود: اکثر دارای همسرانشان خانه دار هستند ولی یک زندگی 80 ساله شیرین و موفق دارند.

 وی با بیان اینکه انسان دارای سه نیاز شخصی، اجتماعی و عالی است افزود: دین پاسخگویی نیازهای عالی انسان است.

 رییس ستاد اقامه نماز کشور با تاکید بر اینکه تحقق سعادت دینوی و اخروی در گرو تبعیت از فرامین دینی و عمل به آنهاست گفت: پیشرفت های کنونی کشور در سایه ایمان و تمسک به دین مبین اسلام و اعتقادات دینی حاصل شده است و جوانان باید به این موضوع مهم توجه داشته باشند.

 حجت الاسلام قرائتی  با بیان اینکه قرآن کریم رمز و رازهای فراوانی دارد و کشف تدریجی آنها می تواند تحول اساسی را در زندگی فردی ایجاد کرد افزود: ابداعات، اختراعات، نوآوری ها و پیشرفت های عظیم در بخش های گوناگون کشور به دلیل توجه به دین و اعتقادات دینی بوجود آمده است.

 وی  ادامه داد: پیشرفت های خیره کننده کشور در عرصه های گوناگون دشمنان نظام اسلامی به ویژه استکبار جهانی آمریکا را بیش از گذشته نگران و عصبانی کرده است.

 حجت الاسلام قرائتی  افزود: خوشبختانه هوش، استعداد، خلاقیت و ابتکار و علم ایرانی ها بالاست که با جسارت، همت و بهره گیری از قرآن و آموزه های دینی می توانیم در همه امور حرفی برای گفتن در دنیا داشته باشیم.

تعداد بازدید از این مطلب: 46
موضوعات مرتبط: مقالات و نوشته ها , اخبار ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

کد امنیتی رفرش

بِسْمِ اللَّـهِ الرَّ‌حْمَـٰنِ الرَّ‌حِيمِ . وَيَقُولُ الَّذِينَ كَفَرُ‌وا لَسْتَ مُرْ‌سَلًا ۚ قُلْ كَفَىٰ بِاللَّـهِ شَهِيدًا بَيْنِي وَبَيْنَكُمْ وَمَنْ عِندَهُ عِلْمُ الْكِتَابِ . و كسانى كه كافر شدند مى‌گويند: «تو فرستاده نيستى.» بگو: «كافى است خدا و آن كس كه نزد او علم كتاب است، ميان من و شما گواه باشد.»

ذکر روزهای هفته

عضو شوید



فراموشی رمز عبور؟

آمار مطالب

کل مطالب : 93
کل نظرات : 5

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 171
باردید دیروز : 158
بازدید هفته : 516
بازدید ماه : 1,178
بازدید سال : 4,699
بازدید کلی : 17,714
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود